publications

2015Siemers, Wicenec, Wolf (2015): ISO 31000 versus ISO 14971: Sinnvolle Schnittstellenbildung trotz Differenzen? in: Management & Qualität, 12/205, S. 20-22

2014Zwick, M., Wolf J., Knoll, A. (2014): 'Die Arbeit fair verteilen - Stationäre Tourenplanung' in: Altenheim, 4/2014, S. 48-51

2013Pines, N., Wolf Sussman, J. (2013): Ebook “Med-Tech Marketing Analysis, advice and best practices to assist med-tech marketers”, Medical Marketing & Media (USA)

2013Wolf Sussman, Jana: Key Considerations for Successful Biotechnological and Pharmaceutical Product Launches Health Economics Research Zentrum (HERZ) Verlag

2012Pines, N., Schöffski, O., Wolf Sussman, J. (2011): Neue Effizienzen in der pharmazeutischen Marktforschung, in: St. Gallen Marketing Review, Health Care Marketing, Heft 6, 2011, S. 21-25

2012Schöffski, O., Wolf Sussman, J., Knödel, N. (2012): Dossier: Substitutionsmedizin in Deutschland

2012Schöffski, O., Wolf Sussman, J., Rietz, E. (2012): Substitutionsmedizin in Deutschland – Eine gesundheitsökonomische Betrachtung, in: Suchtmedizin, 14. Jg., Heft 6

2011Bondarenko, J., Meier, F., Schöffski, O., Wolf Sussman, J. (2011): Personalized Medicine Report 2011, Health Economics Research Zentrum (HERZ), Mai 2011

2008Wolf Sussman, J. (2008): Pharmamarketing, in: Schöffski, O., Fricke, F.-U., Guminski, W. (Hrsg.): Pharmabetriebslehre, Heidelberg, S. 233-248

2002Wolf Sussman, J. (2002): The Maverick Way: Lateral thinkers are looking for innovations, in: Innovating Perspectives, 10. Jg., Heft 2, S. 1

2002Wolf Sussman, J. (2002): The Maverick Way: Querdenker suchen nach Innovationen, in: Frankfurter Allgemeine Zeitung, 07.01.2002, S. 4

Prof. Dr. Jana Wolf

+49 7361 576-4936
M3.3.03
Office hours
Upon request